Veelgestelde vragen & Contact
1 FAQ
1.1 Bezorgen jullie in heel Nederland?

Trunkrs levert door heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.

1.2 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?

98% van de pakketjes zijn altijd bij de eerste poging bezorgd. Mocht het toch voorkomen dat je niet thuis bent op het moment van bezorgen? Dan zullen wij jouw pakketje bij de buren afleveren en hen er op wijzen dat er gekoeld voedsel in het pakket zit. Trunkrs laat jou weten dat het bij de buren staat door middel van een notificatie via de Track & Trace code. Kom je diezelfde avond nog thuis en haal je het pakketje op bij jouw buren.

1.3 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Vandaag voor 24:00 uur besteld, is morgen in huis! Op de aangeven bezorgdagen. Echter kun je zelf ook tijdens het bestelproces aangeven op welke dag jij je bestelling graag thuis geleverd wilt hebben.

De bestellingen worden op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag tussen 17:00 en 22:00 uur (met uitzondering van feestdagen) met het Trunkrs thuisbezorgd. Je ontvangt vanuit hen een Track & Trace code zodat je in de gaten kan houden waar de koerier zich bevindt. Op de dag van levering ontvang je rond 15:00 uur een mail met geschatte levertijd.

1.4 Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?

Natuurlijk is het mogelijk om uw bestelling af te halen in Stompwijk. Kies bij verzendmethode voor optie afhalen Stompwijk Veenpoldersweg in combinatie met de gewenste dag. Zodra u de bestelling heeft geplaatst, kunt u normaal gesproken uw bestelling binnen 1 uur ophalen.

Afhalen kan van woensdag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 17:00 uur en zaterdag van 09:00 tot 12:00 uur

Bij aanvullende vragen kun je contact opnemen met het team van LeJean. Je kunt ons bereiken op 070-2017034, via de chat of per e-mail.

1.5 Bezorgen jullie ook in België?

Wij bezorgen ook in België, dit doen wij door gebruik te maken van een pakketdienst. Welke in de middag komen aanleveren.  

1.6 Wat als mijn pakket niet geleverd wordt?

LeJean verstuurt zijn pakketten met het Foodnetwerk van Trunkrs. Op de leverdag worden de pakketten naar Trunkrs vervoerd.

Trunkrs garandeert dat er 99% juist en tijdig afgeleverd wordt, echter blijft het mensenwerk en kan het een keer mis gaan.

Indien er in de route van de bezorger iets mis gaat dan komt het pakket terug naar het verzamelpunt van Trunkrs en worden de bestelling gekoeld of diepgevroren bewaard. 

De volgende dag wordt dan alsnog het pakket aangeboden, in het weekend komt het pakket retour.

Uiteraard kunt u ons ten alle tijden telefonisch bereiken 070-2017034 maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 9 tot 12:00 uur.

Mocht het pakket niet aankomen dan ontvangt u altijd uw geld retour, of wij versturen een nieuw pakket.

1.7 Hoe kan ik betalen?

Er kan betaald worden met alle grote betaalsystemen.

Onder andere: IDeal - Creditcard - Mastercard - Visa - Bancontact

1.8 Ik ben op zoek naar een bepaald product maar jullie hebben het niet in het assortiment. Kan ik dit toch bestellen?

Ben je op zoek naar specifiek product en kun je het niet terug vinden op de webshop? Dan kan je altijd contact met ons team opnemen. Het is voor ons mogelijk bijna elk denkbaar vleesproduct te leveren. Zijn er meerdere aanvragen? Dan nemen wij dit product op in ons assortiment!

1.9 Wat zijn de verzendkosten die jullie berekenen?

Je kunt bij ons bestellen vanaf 20 euro! Bestellingen vanaf €50,00 worden kosteloos bij je thuis geleverd. Bestel je onder de €50,00? Dan berekenen wij €7,95 aan verzendkosten. 

 

1.10 Hoe is het vlees verpakt?

De meeste producten zijn vacuüm verpakt. Dit houdt in dat de lucht en daarmee ook de zuurstof wordt onttrokken aan de verpakking. Hierdoor is het mogelijk dat de kleur van het vlees verandert. Echter wanneer je de verpakking opent krijgt het zijn oorspronkelijke kleur weer terug. Dit is een volkomen natuurlijk proces en zorgt ervoor dat jouw product langer vers blijft. 

1.11 Kan reeds ontdooid vlees nog worden ingevroren?

Zodra vlees is ontdooid raden wij aan dit binnen 5 dagen te consumeren. Opnieuw invriezen is niet mogelijk als een product volledig ontdooid is.

1.12 Waarom verschilt de houdbaarheid van de originele verpakking met de houdbaarheid van LeJean?

De houdbaarheid gegeven in de verpakking van de grotere stukken vlees is langer dan de houdbaarheid die wij als Le Jean meegeven. Dit komt omdat de houdbaarheid in de verpakking gebaseerd is op een bewaartemperatuur van 0 graden. Bij de consument thuis staat de koelkast vaak rond de 4 graden en geldt deze houdbaarheid niet meer. Wij adviseren bij deze bewaartemperatuur een andere houdbaarheid. Houdt dus altijd de houdbaarheid aan die Le Jean op de verpakking aangeeft!

1.13 Hoe wordt mijn bestelling ingepakt?

Het vlees word verzonden met het Foodnetwerk van Trunkrs. Voor de verzending van het vlees maken wij gebruik van een 100% biologisch afbreekbare koelbox. Deze speciale koelbox is ontworpen om het vlees meer dan 10 uur in perfecte conditie te vervoeren.

Wil je meer weten? Kijk dan even op de pagina verpakken en verzenden.

1.14 Zijn de prijzen per stuk of per kilo?

De prijzen zijn altijd per stuk. We hanteren prijzen per circagewicht.

Het ene product kan iets lichter zijn, het andere iets zwaarder.

De reden hiervoor is dat we onze klanten vooraf willen laten zien hoeveel een bestelling kost zodat er geen verrassingen achteraf zijn.

1.15 De vacuumverpakking is niet meer intact, wat nu?

Als een product diepgevroren is, kunnen er scherpe randen ontstaan. De scherpe randen kunnen tijdens het transport andere verpakkingen of zichzelf, lek prikken. Dit is helaas niet te voorkomen, wij zorgen er wel voor dat alles goed vacuüm is verzonden. Het heeft echter geen invloed op de kwaliteit als een verpakking lek raakt. We raden aan om het in huishoudfolie in te pakken als u het nog voor langere tijd wilt bewaren. Hou er wel rekening mee dat bij het ontdooien er vleessappen makkelijker uit kunnen lopen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »