Schrijf u in voor onze wekelijkse aanbiedingen
Get the latest updates, news and product offers via email
Abonneer
Veelgestelde vragen & Contact
1 FAQ
1.1 Leveren jullie ook in België?

Wij leveren ook in België. We doen dit met PostNl Food en de bezorgdagen zijn op woensdag en vrijdag tussen 17:00 en 22:00 uur.

Voor België geldt ook voor 15:00 uur besteld de volgende (lever)dag in huis.

In België leveren we vooralsnog alleen in onderstaande gebieden;

Geheel Vlaanderen

Brussel, Hoofdstedelijk Gewest

Waals-Brabant, Wallonië

Luik, Wallonië

Antwerpen, Vlaanderen

Vlaams-Brabant. Vlaanderen

Limburg, Vlaanderen

Namen, Wallonië

Henegouwen, Wallonië

West Vlaanderen, Vlaanderen

Oost-Vlaanderen, Vlaanderen

1.2 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?

98% van de pakketjes zijn altijd bij de eerste poging bezorgd. Mocht het toch voorkomen dat je niet thuis bent op het moment van bezorgen? Dan zullen wij jouw pakketje bij de buren afleveren en hen er op wijzen dat er gekoeld voedsel in het pakket zit. PostNL laat jou weten dat het bij de buren staat door middel van een notificatie via de Track & Trace code en de koerier zal een briefje in de brievenbus bij jou doen. Kom je diezelfde avond nog thuis en haal je het pakketje op bij jouw buren.

1.3 Bezorgen jullie in heel Nederland?

PostNl levert door heel Nederland, met uitzondering van Zeeuws-Vlaanderen en de Waddeneilanden.

1.4 Hoe kan ik betalen?

Er kan betaald worden met alle grote betaalsystemen.

Onder andere: IDeal - Creditcard - Mastercard 

1.5 Wat als mijn pakket niet geleverd wordt?

LeJean verstuurt zijn pakketten met het Food netwerk van PostNL. Op de ochtend van levering worden de pakketten naar PostNl verstuurd

PostNl garandeert dat er 99% juist en tijdig afgeleverd wordt, echter blijft het mensenwerk en kan het een keer mis gaan.

Indien er in de route van de bezorger iets mis gaat dan komt de box terug naar het verzamelpunt van PostNL en worden de koelelementen vervangen voor ‘ verse’  elementen

De volgende dag wordt dan alsnog het pakket aangeboden, in het weekend gaat de box in de koeling om de producten vers te houden.

Uiteraard kunt u ons ten alle tijden telefonisch bereiken 071-5808034 maandag t/m vrijdag van 07.30 tot 19.00 uur en op zaterdag van 9 tot 12:00 uur.

Mocht het pakket niet aankomen dan ontvangt u altijd uw geld retour, of wij versturen een nieuw pakket.

1.6 Ik ben op zoek naar een bepaald product maar jullie hebben het niet in het assortiment. Kan ik dit toch bestellen?

Ben je op zoek naar specifiek product en kun je het niet terug vinden op de webshop? Dan kan je altijd contact met ons team opnemen. Het is voor ons mogelijk bijna elk denkbaar vleesproduct te leveren. Zijn er meerdere aanvragen? Dan nemen wij dit product op in ons assortiment!

1.7 Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?

Dat is mogelijk;

Hiervoor kan je contact opnemen met het team van LeJean. Je kunt ons bereiken op 071-5808034.

Kies bij verzendmethode voor optie ophalen Stompwijk.

1.8 Wat zijn de verzendkosten die jullie berekenen?

Bestellingen vanaf €30,00 worden kosteloos bij je thuis geleverd. Bestel je onder de €30,00? Dan berekenen wij €6,95 aan verzendkosten.

Voor België hanteren wij boven de € 60,00 gratis bezorgd. Bestel je onder de 60 euro dan rekenen wij € 9,95 aan verzendkosten

1.9 Hoe is het vlees verpakt?

De meeste producten zijn vacuüm verpakt. Dit houdt in dat de lucht en daarmee ook de zuurstuf wordt onttrokken aan de verpakking. Hierdoor is het mogelijk dat de kleur van het vlees verandert. Echter wanneer je de verpakking opent krijgt het zijn oorspronkelijke kleur weer terug. Dit is een volkomen natuurlijk proces en zorgt ervoor dat jouw product langer vers blijft.

1.10 Waarom verschilt de houdbaarheid dat gegeven wordt op de verpakking met die van in de verpakking van het vlees?

De houdbaarheid gegeven in de verpakking van de grotere stukken vlees is langer dan de houdbaarheid die wij als Le Jean meegeven. Dit komt omdat de houdbaarheid in de verpakking gebaseerd is op een bewaartemperatuur van 0 graden. Bij de consument thuis staat de koelkast vaak rond de 4 graden en geldt deze houdbaarheid niet meer. Wij adviseren bij deze bewaartemperatuur een andere houdbaarheid. Houdt dus altijd de houdbaarheid aan die Le Jean op de verpakking aangeeft!

1.11 Hoe wordt mijn bestelling ingepakt?

Het vlees word verzonden met het Foodnetwerk van PostNl. Voor de verzending van het vlees zijn speciale koelboxen ontworpen die het vlees meer dan 12 uur in perfecte conditie houd.

Wil je meer weten? Kijk dan even op de pagina verpakken en verzenden.

1.12 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Vandaag voor 15:00 uur besteld, is morgen in huis! Echter kun je zelf ook tijdens het bestelproces aangeven op welke dag jij je bestelling graag thuis geleverd wilt hebben. Voor de zaterdagochtend levering moet vrijdag voor 13:00 uur besteld worden.

De bestellingen worden van dinsdag tot en met vrijdag tussen 17:00 en 22:00 uur (met uitzondering van feestdagen) & zaterdag tussen 08:00 en 12:00 met het PostNL Foodnetwerk thuisbezorgd. Je ontvangt vanuit hen een Track & Trace code zodat je in de gaten kan houden waar de koerier zich bevindt. 

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »